Wednesday 2 September 2015

Rita Rudaini Mengamuk Dengan Datin Dalam Kapal Terbang







Tidak berpuas hati dengan sikap seorang wanita berpangkat Datin seperti yang didakwa Rita Rudaini ketika menaiki penerbangan pulang dari kota London, dia telah berkongsi perkara berkenaan di akaun Instagram miliknya.


Rita Rudaini Mengamuk Dengan Datin Dalam Kapal Terbang - ROTIKAYA

Menurut Rita di Instagram, semuanya bermula apabila anaknya tertendang kerusi hadapan ketika sedang tidur namun perkara tersebut telah membuatkan wanita berpangkat Datin berkenaan naik angin dan bertindak menaikkan suara kepada pelakon tersebut.
Menceritakan dengan panjang lebar perkara berkenaan dan meluahkan rasa tidak puas hatinya, rata-rata peminat Rita menyokong tindakannya yang tidak membalas kembali apabila ditengking oleh wanita berkenaan malah ada juga peminat yang turut terikut emosi situasi itu.
Apa yang lebih penting, Rita dan anaknya selamat sampai. Mungkin apa yang terjadi boleh juga dijadikan pengajaran kepada orang lain. Tidak sabar kami nantikan perjalanan seterusnya Rita bersama anak-anak. 
6 - Rita Rudaini Mengamuk Dengan Datin Dalam Kapal Terbang - ROTIKAYA   5 - Rita Rudaini Mengamuk Dengan Datin Dalam Kapal Terbang - ROTIKAYA   4 - Rita Rudaini Mengamuk Dengan Datin Dalam Kapal Terbang - ROTIKAYA

No comments:

Post a Comment