Wednesday 16 September 2015

Penjelasan Sebenar Eina Azman Berkenaan Isu Ditangkap Khalwat!

pelakon eina azman

Berseri-seri wajah pelakon popular Eina Azman yang tidak lama lagi bakal menjadi ibu. Sejak menukar warna rambut hitam Eina Azman kelihatan sangat cantik dan bertambah putih kulitnya.
Walaupun Eina Azman seringakali terpalit dengan beberapa kontroversi sebelum ini namun dia nampaknya tenang menghadapi situasi tersebut. Terbaru, kontroversi yang membabitkan Eina Azman apabila dia dikatakan ditangkap khalwat! penulis sendiri pun pelik macam mana kontroversi ini boleh timbul kerana sekarang Eina Azman dah berbadan dua atau ada pihak-pihak tertentu yang cuba menjatuhkannya?
Susulan daripada itu, Eina Azman tampil berkongsi satu artikel tersebut dalam instgramnya itu dan menjelaskan hal yang sebenarnya. Watak mangsa khalwat tersebut diubah-ubah bagi meraih perhatian pembaca dan jika dilihat watak tersebut adalah Eina Azman. Dah tak ada kerja lain agaknya mereka yang menfitnah ni.
pelakon eina azman ditangkap khalwat
Salam semua… Ok today Eina nak clear kan everything, pls jangan percaya dengan segala fitnah yang berleluasan mengenai Eina di tangkap khalwat pada hujung bulan August baru2 ini. Berita ini dikeluar kan pada hujung bulan 8 d mana Eina takde d Malaysia. Eina berada d Maldives selama 10hari bersama suami untuk menyambut 1st annversary kami. Boleh lihat juga di gambar tersebut adalah pegawai imegresen. Dan saya rasa follower saya di ig juga tau saya sudah menukar rambut saya menjadi hitam lebih kurang sebulan setengah yang lalu. Berita ini sangat melampau, kerana saya sudah berkahwin. Ini FFITNAH semata-mata untuk mengaib kan saya. Alhamdullilah.. Allah maha besar. Saya tresenyum dan gelak bersama suami apa bila ada juga segelintir manusia zaman skg yang suka menabur FITNAH. Bertaubat la. Tiada yang sempurna… Saya manusia biasa…

No comments:

Post a Comment