Wednesday 4 November 2015

SENSASI!!! Harga Mahkota Datuk Vida Pasti Buat Anda Semua Terkejut!!!!



Nampaknya fenomena tagline produknya ‘Qu Qu Putih, barulah putih’ menjadikan pengasasnya Datuk Dr Hasmiza Othman atau dikenali sebagai Datuk Vida turut menjadi perhatian. Tengok sahaja cara penampilannya Datuk Vida yang sentiasa mengenakan pakaian yang berkelip-kelip dengan mahkotanya pasti ramai yang ingin tahu nilai RM nya bukan.
Walaupun ada suara-suara sumbang yang tidak suka dengan cara penampilannya yang dikatakan over namun Datuk Vida mempunyai alasannya tersendiri mengapa beliau mengekalkan identitinya itu terutamanya apabila dia sering sahaja muncul di kaca TV dengan Mahkota kesayangannya. Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa Datuk Vida ni seorang yang gemar kepada mahkota dan hobinya suka mengumpul serta memakai mahkota sejak lima tahun lalu.
“Angan-angan nak jadi puteri raja. Kena pula dengan cerita Frozen tu, memang makin saya minatlah,” katanya.
datuk vida
Malah, Datuk Vida mendedahkan, mahkota paling mahal yang dipakainya berharga dalam lingkungan RM 100,000 lebih manakala yang paling murah berharga RM10,000 lebih.
“Setakat ini saya ada 10 mahkota yang ditempah di Hong Kong,” katanya dipetik Media Hiburan.
Wah, memang harganya pun boleh tahan. kalau penulis hanya mampu beli yang harga RM ratus-ratus  mampulah lagi nak pakai. Nak beli yang mahal-mahal sayang lah pulak kan. Hehe.. Datuk Vida kan jutawan jadi, duit dia memang tak habis nak beli ape pun boleh.
Tambah Datuk Vida lagi, dia sudah biasa memakai mahkota semasa promosi produk-produk atau ada majlis tertentu yang memerlukan untuk tampil menarik.
“Jadi kenalah saya pakai mahkota yang senang suai padan dengan baju-baju,” ujarnya.
KLIK UNTUK LIHAT GAMBAR 

No comments:

Post a Comment